diumenge, 24 de novembre del 2013

Sota zero

Català:

Bueno bueno... doncs a 2 graus ens estem aixecant aquests dies... vaia tela... fa res sortíem amb màniga curta!
La setmana es presentava moguda moguda... començàvem amb dos dies “tancats al gimnàs” resguardant-nos d'alguna cosa semblant a la barreja d'un huracà i una dutxa d'aigua freda. No m'agrada fer entrenaments “indoor”, però arrossegava una bona calipàndria que vaig agafar sortint “a lo loco” el cap de setmana passat i era millor no fer-me el valent. Tot i això, ja vaig passar prou fred als entrenaments de natació del matí... alguns dels quals són, i mai millor dit, a la llum de la lluna.


El sol va acabar sortint el dimecres, per fi, però ens ha deixat instal.lats en ple hivern, un hivern que pinta llarg però entretingut, ple de “patxanguilles” que faran passar les setmanes com si res fins arribar a la primavera on començaran les coses “sèries”.
De moment, ja tenim pla per la setmana que ve. Aprofitant que baixaré a Pineda a la presentació del Team Calella Triathlon, em quedaré a passar la nit allà per participar el diumenge dia 1 a la Parapent Trail Running de poc menys de 10km. Ja veurem que tal és això de fer la cabra.


Pel que fa a la lessió, seguim amb peus de plom. Aquesta setmana he tingut algun susto que ha fet que variéssim una mica el planning de run, però res important en principi, seguim “aprenent a caminar” amb el frè de mà posat... molt posat.

Res més, que tingueu bona setmana! Abrigueu-vos!!


Castellano:

Bueno bueno... pues a dos grados nos estamos levantando estos días... vaya tela... hace nada salíamos en manga corta!
La semana se presentaba movida movida... empezábamos con un par de días “cerrados en el gimnasio” protegiéndonos de algo parecido a la mezcla de un huracán y una ducha de agua fría. No me gusta hacer entrenamientos “indoor”, pero llevaba encima un buen resfriado que cogí saliendo “a lo loco” el fin de semana pasado y era mejor no hacerme el valiente. Además, ya paso suficiente frío durante los entrenamientos de natación de la mañana, algunos de los cuales son, y nunca mejor dicho, a la luz de la luna.


El sol acabó saliendo el miércoles, por fín, pero nos dejó instalados en pleno invierno, un invierno que pinta largo pero entretenido, lleno de “pachanguillas” que harán pasar las semanas como si nada hasta llegar a la primavera donde empezarán las cosas “serias”.
De momento, ya tenemos plan para la semana que viene. Aprovechando que bajaré a Pineda a la presentación del Team Calella Triathlon, me quedaré a pasar la noche allí para participar el domingo día 1 en la Parapent Trail Running de poco menos de 10km. Ya veremos que tal se me da lo de hacer la cabra.


Respecto a la lesión, seguimos con pies de plomo. Esta semana hemos tenido algún susto que ha hecho que variáramos un poco el planning de run, pero nada importante en principio, seguimos “aprendiendo a caminar” con el freno de mano puesto... muy puesto.


Nada más, que tengáis buena semana! Abrigaos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada