dimarts, 31 de desembre del 2013

Com si no hagués passat... Feliç 2014!!

Normalment faig les entrades del blog els diumenges, aquesta setmana però, no la vaig fer ja que volia esperar a dimecres per explicar com m'havia anat “la nostra”, una cursa de 5km de Sabadell. Em feia especial il.lusió ja que l'any passat, mirant-m'ho des de la barrera, amb una crossa a cada mà, vaig “autoprometra'm” que la faria, i la faria bé. Volia redactar una bona crònica explicant la primera rostideta de la temporada i despedint l'any de la millor manera possible però no serà així.
No se perquè però des d'ahir em fa mal el peu “bo”, no crec que sigui res greu (o això vull pensar) però durant el calentament de la cursa ja m'era impossible trotar, per tant, he marxat. No se si era la millor desició o no, el que si que sé és que és una desició que fa un o dos anys no hagués prés. Això tampoc se si és bo o no.


En definitiva, siguem optimistes, potser és mala sort, casualitat o el que sigui. Les coses no van malament, o com a minim, no tant malament com abans. Això d'avui em sap un greu infinit però ja no s'hi pot fer massa cosa.
No m'allargaré massa més perquè no val la pena, ha sigut un any amb moltíssimes coses positives, més de les que em podia imaginar, sobretot els últims mesos i especialment l'últim, però igual que el 2011 i el 2012, el millor és que s'acaven i en comença un de nou.
No voldria acabar la entrada sense donar les gràcies a la gent que està al meu costat quan les coses van bé (cosa que és força fàcil) i quan van malament (això és realment difícil) i més particularment a la familia, amics i companys. De la mateixa manera també volia donar les gràcies a David Serra Fisioteràpia, Prorunners Barcelona, Capsule, SportHG i al Team Calella Triathlon per fer apostes tant arriscades com la que fan amb mi. Pels meus nassos (per no dir una altre paraula) que les coses acabaran sortint com jo vull que surtin.

Ale, queda dit, molt bon any 2014 a tothom, segur que ens esperen coses fantàstiques. Seny amb el cotxe i els excessos!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada