diumenge, 22 de desembre del 2013

Swim video i alguna novetat!

Català:

Doncs no! Aquest any tampoc m'ha tocat la loteria, però no passa res! Si es té la sort de fer el que un vol s'ha d'estar, com a mínim, content... però vinga... que si un any toca no em queixaré pas!
Mentre “los niños de San Ildefonso” cantaven la Grossa he aprofitat per compartir un bon entrenament de bike pel Maresme amb uns quants ProRunners que m'han ajudat amb les sèries d'avui, tot un plaer.
Més enllà d'això, setmana amb algunes novetats. Primer contacte amb el gimnàs de la mà d'en Marc Batlle, la qual cosa m'ha comportat unes bones “agulletes” que han fet que cada dia, a part de la feinada que suposa mantenir els ulls oberts al minut després de que soni el despertador, hagués d'aguantar aquell primer moviment del cos que et fa veure que estàs fet un cromo...Tot i això, molt content, ...pinta molt bé la cosa!
A més a més, el mateix dia vaig poder fer el primer entrenament amb l'equip del Team Calella... no comentarem l'entreno... quan repetim??? :)


Aprofitant que no tinc massa cosa més a dir, aprofito per penjar un petit vídeo que em va fer l'Helena Olsson (entrenadora de PR) durant l'estage que es va fer fa un parell de setmanes a Cambrils. Mai m'havia vist nedar i m'ha ajudat a veure algun error i a intentar corregir-lo. Com sabeu tinc la sort de poder entrenar amb els “nens” del CN Sabadell i fer, potser, uns quants metres més dels necessaris. Tot i això, des que vaig deixar de nedar em costa especialment entrenar sol aquest esport. Mentalment m'és difícil fer entrenaments bons i seguits de 4km... això no em passava abans, és per això que a vegades, des del meu punt de vista, tot i que no sigui necessari fer més de 5km per tenir bons resultats en triatló (ja que s'entrenen més esports), mentalment, resulta molt més senzill posar-se dins d'un grup on no et planteges fer o no fer les coses, simplement les fas el millor que pots. És per això que haig d'agraïr que no em posin cap dificultat a l'hora de fer algun entrenament amb ells i em tractin com un més de l'equip.


Res més aquesta setmana! Bon Nadal a tothom i mengeu molt, molt i molt, així tindreu més “gasolina” per entrenar fins a quedar-vos buits!

Castellano:

Pues no! Este año tampoco me ha tocado la lotería, pero no pasa nada! Si se tiene la suerte de hacer lo que uno quiere, i así se está, como mínimo, contento... pero vamos... que si algún año toca no me quejare!
Mientras los “niños de San Ildefonso” cantaban el gordo he aprovechado para compartir un buen entrenamiento de bike por el Maresme junto a algunos ProRunners que me han ayudado con la series, todo un placer.
Aparte de ésto, semana con alguna novedad. Primer contacto con el gimnasio de la mano de Marc Batlle, lo que me ha comportado unas buenas agujetas que han hecho que cada día, a además del trabajo que me supone mantener los ojos abiertos durante el minuto después que suene el despertador, ha hecho que tenga que aguantar ese dolor durante el primer movimiento matutino del cuerpo que te recuerda que estás hecho un cromo... De todas formas, muy contento, pinta muy bien la cosa!
Además, el mismo día he podido compartir el primer entrenamiento con el equipo del Team Calella... no comentaremos el entreno... cuándo repetimos? :)


Aprovechando que no tengo mucha cosa más por decir, cuelgo un pequeño vídeo que grabó Helena Olsson (entrenadora de PR) durante el estage que hicimos hace un par de semanas en Cambrils. Nunca me había visto nadar y me ha ayudado a ver algún error y a intentar corregirlo. Como sabéis tengo la suerte de entrenar con los “niños” del CN Sabadell y hacer, quizá, algún metro más de lo necesario. De todas formas, desde que dejé de nadar, me cuesta especialmente entrenar solo este deporte. Mentalmente me es complicado hacer entrenamientos buenos y seguidos de 4km... ésto no me pasaba antes, es por eso que a veces, des de mi punto de vista, aunque no sea necesario hacer más de 5km para tener buenos resultados en triatlón (ya que se entrenan otros deportes), mentalmente, resulta mucho más sencillo estar dentro de un grupo donde no te planteas si hacer o no las cosas, simplemente las haces lo mejor que puedes. Es por esto que tengo que agradecer que no me pongan ninguna dificultad a la hora de hacer algún entrenamiento con ellos y me traten como uno más del equipo.



Nada más esta semana, feliz navidad a todos y comed mucho mucho mucho, asi tendreis más “gasolina” para quemar entrenando hasta quedar vacíos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada